Serwis

Serwis gwarancyjny

Od 1 lipca 2014 roku obowiązuje nowy program gwarancyjny i obejmuje całą ofertę BENRO w Polsce, czyli filtry fotograficzne, statywy i akcesoria oraz torby i plecaki.

Warunkiem koniecznym do realizacji naprawy gwarancyjnej jest kompletna karta gwarancyjna (z czytelnie i poprawnie wypełnionymi polami oznaczonymi symbolem B), oryginał dowodu zakupu z datą sprzedaży (faktura VAT lub paragon fiskalny). Serwis może odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku stwierdzenia niezgodności danych w d­okumentach i na sprzęcie, naruszenia plomb lub naniesienia jakichkolwiek poprawek na karcie gwarancyjnej.


Przedstawiciel firmy BENRO
F.H. Foto-Technika
ul. Ks. Robaka 63c
80-119 Gdańsk

Tel: +48 58 320 11 72
E-mail: info@foto-technika.pl

Jak przygotować sprzęt do serwisu?

Reklamowany produkt powinien być kompletny i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Za dostarczenie reklamowanego produktu do siedziby firmy Foto-Technika znajdującej się w Gdańsku przy ulicy Ks. Robaka 63c odpowiada klient.

Klient zobowiązany jest do zabezpieczenia wysyłanego produktu oraz umieszczenia informacji kontaktowych takich jak adres zwrotny, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej (jeśli posiada). Serwis nie ponosi odpowiedzialności za szk­ody powstałe w trakcie transportu.

Przed dostarczeniem produktu proszę spisać jego numer seryjny, dzięki któremu możliwe będzie sprawdzenie statusu reklamacji. Produkty, które nie zostaną odebrane z serwisu przez klienta w terminie 6 miesięcy od dokonania naprawy, ulegają kasacji.

Torby i Plecaki

Benro

Przedstawiciel firmy BENRO
F.H. Foto-Technika
ul. Ks. Robaka 63c
80-119 Gdańsk
tel. +48 58 320-11-72
info@foto-technika.pl